Senibeklerkennn sancım vardı tabi ama o kadar çok değil nst de çıkmıyordu ama benim hafif vardı o yüzden 9 saat var dediler pat geldi :)))) ama yırtılmam çok oldu 50 dikişim vardı ama acısız bir doğumdu keşke 2. De öyle olsaydı ama malesef sezeryan oldu üçüncü de sezeryan olur 🧡