Dilekcnkn Lokumunannesii Valla sağlıklı olsunlarda belki bu kız olur dedik ama 😂😂 olmadı rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
Emineyldzlrr Lokumunannesii Ekrem Kayra 💙 kızım olsaydı Hayrünnisa olacaktı inşallah ikinciye kız olur 😅🥰
archerwoman Dilekcnkn yaaa ben de 35 haftalık gebeyim Oğlumun adı Can olacak inşallah 😍🙏🏻Siz de sağlıkla alın kucağınıza 😍
Lokumunannesii Muhammetecrin ya aslında Mirhan ismini bende duydum hoşuma da gitti eşim ısınamadı kızımın adı mihra