Meliskam 17. Haftama kadar kullandım sonrasında bıraktık çok şükür doktorun uygun gördüğü zamana kadar düzenli kullan inşallah kısa zaman da sana da bıraktırır. Ceviz, dereotu, kivi gibi besinler progesteron içeriyor günde tüketmeye dikkat ettim ondan galiba biraz da çabuk toparladık. Tavsiye ederim 😇