minikprensimmm123 Kanaman, ağrı, ateş, sancı olmadığı sürece endişelenme:) akıntı son haftalara doğru daha artarak ilerliyor :))) bnde ilk zamanlar acaba suyum mu geliyor yavaş yavaş diye düşünmüştüm 🙈 progeston önlem amaçlı da verilebiliyor :) keyifli sağlıklı hamilelikler diliyorum 🤗