eylul02 miniksevdamm :) bazıları hıc almamış ya onları duyunca cok aldım sanıyordum :) ama bence normal 7-8 kilo
miniksevdamm minikprensimmm123 çarşamba günü randevum var bakalım ilaç değiştirecek mi Canm sana decavit falan vermiş miydi
minikprensimmm123 miniksevdamm Yok canım decavit değil de ZentiusD diye ilaç verdi bana sadece birde magvital diye magnezyum verdi
eylul02 Yatış şekline dikkat ediyor musunuz kızlar sola yatılması gerek ama ben sırt üstü yatıyorum öyle rahat ediyorum
Beril123 eylul02 bence de fazla ama doktorum bir şey demiyor , sağlık ocağında ki hemşire de kontrolde normal herkesin bünyesi farklı demişti 🙄
eylul02 Şeker yükleme testi yaptırdınız mı ben yaptırmadım daha doğrusu doktorum hıc bahsetmedi bile en son 25+5 ken gitmiştim bir sonraki kontrolde 30 haftalık olurum inşallah o zamanda geçmiş oluyor test için
Beril123 eylul02 bu hafta gidecektim kontrole ama izne çıkmış , şeker yüklemesi yaptırmaktan çok emin değilim açıkçası
-ilk-gebelik Beril123 bence yaptırmalısınız. Öncesinde kendiniz aclık tokluk seklinde düzenli bakmısta ondan baktırmamaya karar verdiyseniz bilemem. Doktorum gerek yok sende yoktur demesine rağmen ben yaptırdım iyi ki yaptıedım cıktı ben de bilmesem böyle devam edecektim bebeğime zarar olacaktı