Nazlican1994 eylul02 resmen geçmiyor çoğu gitti azı kaldı ama zaman azaldıkça insan iyice heyecanlanıyor 😍😍
Yaya eylul02 vallah hic iyi diyilim bedenimde morarmalar oluwdu plt yuksekliyi falan var cok korkuyorum😔
eylul02 minikprensimmm123 aslında bende tam bilmiyorum önceki haftalar cok tekme atıyordu iki haftadır tekme fazla atmıyor ama hareketini hissediyorum
minikprensimmm123 miniksevdamm Ben yarın 25 haftaya girecem bende o ağrı baştan beri var ya bazen böyle adet sancısı gibi ağrı yapıyor sende de oluyor mu hiç öyle sancı acaba
eylul02 miniksevdamm malesef özellikle ayakta cok kalınca bide fazla oturunca bel agrısı cok oluyor uzanınca agrımıyor ama
miniksevdamm minikprensimmm123 en başından beri yoktu ama bir ara hem kaşıklarım hem belim ağrıdı Doktora gittim kanımda yüksek enfeksiyon çıktı antibiyotik falan vardı biraz kullandım şimdi ara ara kasıma giriyor hep değil ama benim her gün aynı
minikprensimmm123 miniksevdamm Bana doktorum zentiusD diye d vitamini ve kalsiyum içeren bir ilaç yazdı o bel ağrımı biraz hafifletti canım
miniksevdamm minikprensimmm123 çarşamba günü randevum var bakalım ilaç değiştirecek mi Canm sana decavit falan vermiş miydi