Csm Ogretmenanneyim 6 haftalikti ama ikiz gebelikti. Dr normalde bu küçük haftalarda kendiliğinden düşer dedi ama ikiz olunca öyle olmadı tabii
Edaft Ogretmenanneyim ben 38 gün sonra oldum doktorum sonra düzene girdi doktorum 45 güne adet olmaman normal demişti 45 günü geçerse gel demişti
Ogretmenanneyim Edaft evet bugün kontrole gittim 10 güne kadar olmazsan gel dedi bekliyorum bende artık bakalım
tugbadurmaz34 Ogretmenanneyim ben 2 hafta önce cuma günü kürtaj oldum geçen hafta cuma günü 1. Haftasında hemen oldum yoğun oldu ama 1 gün sürdü bitti nedense yarın doktor kontrolüm var bakalım soracağım biran önce düzene girer inşallah