Smyrayldrm Ogretmenanneyim aynn cnm ogrendım cok xor bsy allahım bıdaha yasatmasın kımseye saglıklı evlatlar nasip etsin cnm
Ogretmenanneyim sumeyraballl cok geçmiş olsun sana da 🥰 o zaman bekleyim herkesin ki farklı oluyor demek ki
esmerella_06 40 gün sonra adet oldum ikinci adetim 35 günü oldum 3. Adetimde 30. Günde oldum öyle devam etti
Ogretmenanneyim sumeyraballl evet canim adet olduktan sonra ovulasyon takibi yaparak tekrardan düşünüyorum
Tugcek33 Ogretmenanneyim evet çok zor acının biride acı ama ikisi daha ayrı daha zor, ben normal doğum yaptım, 40 çıktı düşünmeye başladım sanki yeni bir gebelik beni daha iyi hissettirecek gibi geldiği için. Henüz bir şey yok ama çok istiyorum.
Ogretmenanneyim Tugcek33 evet böyle yarım kaldı sevincimiz heyecanımız o yüzden ben de hemen olsun istiyorum hatta gün sayıyorum gerçekten
balllkabagimm Ogretmenanneyim kürtajdan sonra dr adet düzeni için ilaç vermişti. cyclo progynova İsminde 21 adet var doğum kontrol hapı gibi ilk kırmızılardan başlanıyor sonra beyazlar içiliyor hap bitince de birkaç gün sonra regl olunuyor. Ben o şekilde hemen olmuştum ilaç bitince ve hep aynı düzende devam etti.
Ogretmenanneyim balllkabagimm hmm yarin sorayım bu ilacı ben doktoruma cok tesekkur ederim bilginiz için
Avciii Ogretmenanneyim normalde günü gününe asla şaşırmaz şuan 12+5 gebeyim günü gelince olckmsim gibi hissediyorum
Csm Ogretmenanneyim kurtajdan sonraki ilk adetim 38. Gun oldu, sonra 36 sonra 33 vs derken 5. Ay sonunda 27 28 gun normal duzenine döndü.
Csm Ogretmenanneyim 6 haftalikti ama ikiz gebelikti. Dr normalde bu küçük haftalarda kendiliğinden düşer dedi ama ikiz olunca öyle olmadı tabii