Ozge890
merhaba, bende korse kullanmayı düşünüyorum doğumdan sonra aldım hatta ama geçenlerde YouTube da Dr Seçil Günay avcının doğum sonrası korse kullanımı diye videosunu izledim orada doğum sonrası korselerin kırkından sonra kullanmayı öneriyor. Çünkü küçük olan rahim büyüyüp göğüslere kadar geldiğinden dolayı toparlanması zaman alıyor eğer korse takıp sıkarsanız ilerleyen zamanlarda idrar kacırması yaşanabilir ve de rahim sarkması olabilir diyor çoğu doğum yapan anne de kullandı açıkçası bende biraz endişeliyim bu konu hakkında