Deletedmom93428 iyi yapmıssın sağlıklı güzel günlerde kullanın hepsini inşallah. Daha vaktimiz var kalan eksikler de hallolur.
benim ikinci gebeliğim o yüzden demirbaşlarımız var 😅 beşik yatak araba. Sadece kıyafet battaniye bu tarz eksiklerimiz var dün biraz kıyafet alışverişi yaptım.
İsimli hastahane çıkısı yaptırmayı düşünüyorum. Puset örtüsü,anne bebek çantası bunlara bakıcam.
Strese sokma kendini eksik gelen sey hemen halloluyor. Sağlıkla kavuşalım inşallah.