Ayselirem Benimde en geç 6 Eylül görünüyor ama ağustosta gelir cincime diyorum 🌸 bide aşırı derece terleme ve el ayak şişmesi başladı bi kaç gündür normal mi sizce ?
Serapservet Didem_678 nefes almak mümkün değil 🙅🏻♀️Bizim ev mi sadece böyle bilmiyorum ama hiç esmiyor 🤯
ozge_sblr Serapservet off bütün eylül anneleri sıcaktan yanıyormuş ve bunlardan biri de benim 🥲 bir de beni o kadar uyaran oldu hamileliğinin sonları yaza gelemsin dikkat et zor olur diye ben hiç umursadım mı? Tabi ki hayır 😅 bir de son ay tam ağustos sıcaklarına denk geliyor iyice yancaz gibi 🤭
-MinikMucizem- Serapservet s Vakit hiç geçmiyor yaaa eylül sonuna denk gelecek benimde çok var daha nem çok fazla idari izinler kalkacak diyorlar isede gitmek istemiyorum ama evdede çok sıkılıyorum ben bence ne istediğimi bilmiyorum 🤭🤭