Tomrisinizi Bende yarın gidecegim doktor son kontrolde saklamazsa 12 . haftada söylerim cinsiyetini demisti birazcik heyecan yaptim o sebeple merak ettim öğrenenler varmi diye 🤗
MerveGmss Bende 13 haftalıkken ögrendim %80 üstü erkek dedi doktorum hatta su çıkıntı pipisi dedi 🙈❤️
Sanem01 Tomrisinizi doktorumuz 2 li test için kontrol etti kalp atılşında sorun olmadığını söyledi bildiğim bu kadar canım