SemraErkann Elif0791 bir hasta özel bir hasteneye gittiğinde acil olarak kabul edilirse ücretsiz miş galiba ac il olarak kabul edildigin takdirde Doğumda kuvezde bedavaymış
MasalAlparslanMom Elif0791 ücretsiz oldu diyodu baktım oraya. Ama şartlar ne bugün itibariyle mi geçerli şimdi benim 10 gün içinde doğumum olacak . Tutar 11. Gün ücretsiz olur hayattaki şansım 🤰🏻😅
Elif0791 CenkNazDgn 1 hafta sonra muayeneye gideceğim. Normal doğum olarak görünüyor şuan hamileliğim özel hastanede doktoruma soracagım
Babies16 SemraErkann o zaten oyleydi yasalaea gore.bende bisey sandim.evet acilden giris ve kuvoz ucretsiz zaten