Nuray-kartal Kızlar 39 + 4 olduk Ama hâlâ hiçbir belirti yok normal doğum bekliyorum 3.üncü gebeliğim Başakşehir çam ve sahura hastanesini tercih ettim doğum için ama pek bı bilgim de yok açıkçası benimle aynı durumu yaşayan var mı
Ftm_08_61 Nuray-kartal bende 39+4 kimse takmıyor artık özele gidesim var açılma sancı yok beklemek biraz sıkıcı çok sabırsızım galiba. Yarın randevum var bakalım nediyecek doktorum sonuna kadar bekletiyorlar diye duydum acil durum yoksa🙆🏻♀️Bilemedim
birprensesvebirprensannesi Nuray-kartal 18 gün önce yaptım orda sormak istediğin varsa sorabilirsin canım
Nuray-kartal Ftm_08_61 ben de çok sabırsızım bekliyorum ama yarın benim de kontörüm var acilden bakıyorlar Ama sen hangi hastaneye gidiyorsun
yavrukom Ftm_08_61 37 den sonra acilden giris yapılıyormus muayene nasıl oluyo alttan mi bakiyolar yoksa direk nstye fln mi
Nuray-kartal Nuray-kartal Ftm_08_61 37 haftalıkken normal muayeneye gittim randevu hasta olarak 1 hafta sonra yani tam 38 haftalıkken doktor çağırdı kontrole herhangi bir şey çıkmayınca tekrar 1 hafta sonra gel dedi 39 haftalıkken gittim yani geçen hafta çarşamba günü doktor yoktu acilden muayene olmamı istediler çünkü bir muayene üzerine iki kontrol olmuyormuş bir kere kontrole gelme hakkım varmış acil de normal karından muayene oldum nst ye bağlandım 3 gün sonra gel dedi fakat hafta sonuna denk geldiği için iki gün sonra gel dedi cuma tekrar gittim hafif karın ağrım vardı alttan muayene yaptılar nst ye bağladılar herhangi bir şey çıkmayınca 3 gün sonra tekrar kontrole çağırdılar yani yarın tekrar gideceğim
Nuray-kartal yavrukom acilden normal muayene yapıyorlar herhangi bir sancın vesaire yoksa herhangi bir şikayet varsa alttan muayene ediyorlar
Ftm_08_61 yavrukom artık 40 tan sonra acile yeşil ışık açılıyormuş ama ben agrım var diyip gidip çatı muayne nst ultrason yapıyorlar acil durumun yok gidebilirsin dediler 😏
Ftm_08_61 birprensesvebirprensannesi kaç haftalık sancın mı başladı kaçıncıgebelik acildenmi giriş yaptın nasıl oldu süreç
Nuray-kartal birprensesvebirprensannesi çok teşekkür ederim canım Rabbim evladını sana bağışlasın öncelikle leke su veya sancı ile hastaneye giriş yaptığında acilden süreç nasıl ilerliyor neler yapıyorlar ve en önemlisi memnun musun
Woman3535 birprensesvebirprensannesi internette ki yorumlar pek iyi değildi hastane hakkında. 6 kata tek bi doktor bakıyomuş ilgisizlermiş falan filan doğru mu ?
birprensesvebirprensannesi Ftm_08_61 2. Gebeliğim 35. Haftamda sancılandım acilden giriş yaptım üst yorumumda yazdım canım
birprensesvebirprensannesi Nuray-kartal Memnun kaldım canım ben erken doğum yaptım 35. Haftamda sancıyla gittim başlarda biraz hastaneye sinir oldum benim ağrım vardı ama nstde çıkmıyordu açılmam vardı biraz sürekli nstye bağlıyorlardı sonra biraz dur hastanede 2 saat sonra gel diyip durdular baya uğraştırdılar sonradan sancım çıkınca yatış verdiler doğumda aşırı memnun kaldım tekli odada kaldım doktorlar ebeler çok iyiydi bu şekilde başka bir sorun varsa yardımcı olabilirim. Amin canım cümlemizinkini inşallah
Nuray-kartal birprensesvebirprensannesi sancılı ya açılma olunca demek ki hemen odaya alıyorlar refakatçi 1 kişi alıyorlar galiba o da bayan eşin bebeği görebiliyor mu veya yanına gelebiliyor mu
birprensesvebirprensannesi Nuray-kartal O durum biraz kötü ya evet 1 refakatçi ve değiştiremiyorsun biz 3 gün kaldık annem baya yorulmuştu değiştirecektik izin vermediler eşleri de yeni doğduğunda 15 20 dakikalık alıyorlar sadece biz 3 gün durduk eşim sadece 15 dakika falan görebildi bu çok kötü 👎🤷♀️
Nuray-kartal birprensesvebirprensannesi bu çok kötü işte en özel an insan eşini yanında görmek istiyor
birprensesvebirprensannesi Nuray-kartal Evet hele ki 3 gün kaldım hem özledim hem yanımda istedim aşağıya yanına inmek istedim baya daralmıştım izin vermediler bu durum sıkıntılı 🤦🏻♀️