Asel4220 insallah sizinde yukarıya çıkar gerçekten çok zor gebeliğimden hiçbisey anlamadım İlk 3 ay düsük tehlikesi vardı sürekli yattım 1 2 ay iyiydim şimdide bu şekilde oldu yine yatmaya başladım ama kanamam olur diye korkuyorum Progestan verdi kasılmalar olmasın diye bana