Seker-11 Kızlar merhaba ilk gebeliğim 25 haftalık hamileyim detaylı ultrasyonda plasenta previa denildi çok zor bi durum olduğunu eve geldiğimde anladım okudukça korkulacak bi durum var mı gerçekten doktor hiç anlatmadı özele gidiyorum yapısıklık yok düzelen oldu mu
Mavi34 Seker-11 bana 13.haftada denildi rahim ağzını tam kapatmış dediler 15.haftada rahim ağzına yapışık dediler. 19haftadayim dün yukarı donmuş gibi ilerleyen haftalarda çıkabilir yukarı dediler bekliyoruz bakalım. Eğer tam kapama değilse genelde yukarı çıkıyormuş burda çok kişiyle konuşmuştum ben
Adige60 Seker-11 benim düzeldi bol bol dinlendim yattım merdiven vs çıkmamaya ev temizliği yapmamaya uzanmamaya dikkat ettim sizinde geçer inşallah
Yavuzunannesi11 Seker-11 benımde oyleydı 19 haftada 23 haftada hıttıgımde yukarı cekmıstı kendını yat dınlen bolca
Nur000 Seker-11 34 haftaligim hâlâ yukarı çıkmadı. Sezeryan olacağım. Yapisiklik yoksa çok fazla endiselenmeyin🌸
Seker-11 Mavi34 bana çıkacağını çok düşünmüyorum dediler hep başka başka doktora gittim hep psikolojim bozuldu resmen bu yüzden
Asel4220 Nur000 sizin süreç nasıl başladı maaşallah haftanız güzel erken doğum riski neredeyse bitmiş kaç haftalıkken öğrendiniz nelere dikkat ettiniz yapılısıklık var mıydı
Asel4220 23 haftalığım bende sanırım 18 haftalıkkendi teşhis kondu istirhat ediyorum doktorum bana yukarı çıkabilir çıkmazsa süreci normal şekilde tamamlayanlarda var istirhat etmek kendini yormamak gerekir dedi istirahat ediyorum 30 a kadar çıkma ihtimali var 30 a kadar çıkmazsa çıkmaz dedi çıkmazsa doğum şekli SeZeryan olur dedi ıkınmak vs de yasak doğumda ki detaylara anlatmadı henüz ihtimal dahilinde çıkarsa beni strese sokmamak işin sanırım ama bende sizin yaptığınız gibi arastırdım kendi kendi mi stres ettim 😌
Nur000 Asel4220 20 haftalikken detaylı ultrason da öğrendim. Doktor zamanla yukarı çıkar dedi ama çıkmadı. Çok fazla yatıp dinlenemedim belki ondanda çıkmamış olabilir bilemiyorum. Doktor yapisiklik yok dedi ama kanaman çok fazla olur normal dogum olmaz sezeryan olursun dedi. Kasik ağrılarım çok oluyordu magnezyum içiyorum iyi geliyor. İnşallah sizde problemsiz geçirirsiniz 😊
Nry0682 Seker-11 bunun belirtiler neler ultrasondamı belli oluyo sadece yoksa başka belirti veriyomu kanama vs biseymi oluyo
Asel4220 Nry0682 ultrasonda doktor fark etmedi veya söyleme di ise istirhat ve dikkat gerektiren bi surum kanama yaptırabiliyor
Asel4220 Nur000 ben istirahate dikkat ediyorum 18 de söyledi 22 hafta ayrıntılıda hala aşşagıdaydı hayırlısı ile inşallah kucaklarız bebeklerimizi ağırlarım benimde oluyor fitil ve proluton igne kullanıyorum
Serapveminikleri Seker-11 yani dikkat etmen gereken bir sorun ağrı kaldirmaman,ilişki yaasak,çok ayakta kalmamak,wc harici bende 16 haftada öğrenmiştim 30 haftada Dr yukarı çıktığını söyledi 38+6 da normal doğum yaptım 🥰
eebru- Seker-11 24de ogrendim tamamen kapatmış suan 31 olduk doktorum risklerden bahsetti ama bu ameliyati biz daha önce de cok yaptik diyerek rahatlatti 36 sezeryan olma ihtimalim var. Çoğunlukla yatiyorum elhamdülillah hic kanama yasamadim
Seker-11 eebru- banada sezeryan dedi düzelmezse dedi çokta düzeleceğini düşünmüyorum dedi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hepimize insallah
Cicekler 34+4 haftalığım 22 de detaylıda öğrendim 27 haftamdan beri her hafta bir gün mutlaka kanama geçiriyorum max 2 haftaya sezeryan doğumum olacak
Cicekler Asel4220 maalesef çalışmak zorundaydım ve hala çalışıyorum ama kendimi yormamaya gayret ediyorum
Eymen_63 Merhaba bnde 16 +2 de doktor kontrolümde doktorum söyledi .kötü birşey söylemedi yukarı çıkabilir dedi bana bnde internetten okuduklarımla çok korktum 1 ay sonra gel tekrar detaylı bakalım çıkmış mi diye dedi. Şuan 19+ 4 üm kontrole gideceğim tekrar bakalım çıkmış mı bnde çok merak ediyorum . İnşallh çıkmıştır kanamam falan olmadı şimdiye kadar şükür 🙏 zaten düşük yapıyordum bu haftaya geldiğime şükrediyorum.