anneyim_33 bende kayınpederimin ismini koyucam Allah nasip ederse 💓 başta eşim de kayınpederimde kayınvalidemde karşı çıktı koyma diye ama ben daha ilk günden evlendiğim zamanlar adadım kayınpederimin adını koyucam diye 😻 şimdide severek ve çok isteyerek koyucam oğluöa dedesinin ismini💓iki isim koymak istemiyorum direk dedesinin adını tek koyucam , hatta ikinciye oğlum olsun onada kendi babamın adını koyucam 😻 bi baskı olsaydı illa koy diye muhtemelen bende koymazdım 🙈 eşin ve sen ortak noktada buluşmalısınız🧚🏽♀️