anneyim_33
Sen niye bırakıyosun inatlaşmayı asıl onlar bıraksınlar. Dedenin ismini koymak zorunda değilsin ki, sen istediğin isimde diret ve koy. Kim ne derse desin hiç umursama.
Ben kızıma seçtiğim iki ismi de beğendiremedim kayınvalideme inatla o isimleri söylemiyo kendi istediği ismi söylüyo ama asla koymicam. Hepsi de biliyo. Sende kararlı ol kimseyi dinleme. ☺️