miniksevdamm Esralgk daha dün gece bu sebepten dolayı acildeydim duş ene yaptıysam geçmedi bence bırakmayın ilacı doktora sorun gerekirse değiştirsin ama enfeksiyon riskli ilacı kullanın derim
Esralgk miniksevdamm eşimin gelmesini bekliyorum görevden doktora gideceğim tekrardan o zaman soracağım
Esralgk elifylmaz1 şuan daha iyiym canım Sefaleksin di ama bıraktım ben iki defa içtim sen peki doktora gittin mi
elifylmaz1 Esralgk cok gecmis olsun size de .bana da antibiyotik verdi her ne kadar kullanmak istemesemde mecbur kaldim. Birazdan kontrol icin tekrar gidecegim umarim dusmustur.
Didem_678 elifylmaz1 Doktora görün hemen tabiki önemli bu durum benim isalim yoktuda kanda enfeksiyon çok zor oluyor yaşadım bende