Kizlar 36 haftalık hamileyim simdiye kadar cok guzel bir hamilelik gecirdim ama son iki gündür yoğun bir ishalim var acile gittim kanımda enfeksiyon cıktı. Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğime bir zararı olur mu ? Yarın doktoruma gideceğim ama çok endişeleniyorum .