Arkadaşlar sizde de oluyor mu bilmiyorum ben biraz araştırdım nefesim yetmiyor gibi hissettiğim için, nefes açlığı deniyormuş. Çok kötü bir his derin derin nefes alma isteği hissediyorum sürekli aldıkça alasım geliyor ve tıkanacakmışım gibi hissediyorum hep.. çok üzülüyorum psikolojik sanırım😔 bu arada hamilelikten olduğunu sanmıyorum 26+5 haftalığım 😢