FilizDemir nesrinss ben hayata gidiyorum Nail’e Gökçe hanım azarlama tarzında konuştu Hilal cankılıça gidiyorum çok ta memnunum tek tek anlatır
nesrinss FilizDemir o doktor da hayat hastanesinde mi? Benim evim o hastaneye çok yakın kendim Esentepe hastanesine gidiyorum hala karar veremedim yakın bi hastaneye mi gitmeliyim diye??
Sema166 FilizDemir Naile hanımdan memnun kalmadınızmı ki canım bende ona almayı düşünüyodum da randevu hilal hanımdan memnunmusunuz
FilizDemir nesrinss bende evim yakın olduğu için tercih ettim bir yakınım 2 gün önce Doğum yaptı çok memnun kalmış hastaneden
aylaacetin Sema166 ben 3 sene önce gitmiştim naile gökçe hanıma çokta memnundum üstelik inegölden gidip geliyordum. Detaylı bir şekilde herşeyi anlatıyordu bana. Güler yüzlü ve ilgilydi.
FilizDemir Sema166 Nail’e hanım ben 2li tarama yaptırmak istemeyince tuhaf tavırlar sergiledi hoşuma gitmedi sonra Hilal hanım için internette yorumları okumuştum kimse kötü yorum yapmamıştı bende gayet memnunum cnm tecrübeli bi doktor
Sema166 pembepapatya 100 tl değildi hastane malesef yılbaşı gelmeden başladı zama önceden 1,800 dü doğum şimdi 2,200 oldu birde muayene ücretini yükselttiler ve nts ücretli olması saçma geldi açıkcası doktorunuz kim peki
pembepapatya Sema166 35 haftalgm ben ilk gttgmde 15oo du bide 😌 ayse erol doktorum cokta zorlamadim kadini iyidoktor basindan beri gidiuorum dogum nasil olcak onemli olan o☺
Sema166 pembepapatya Çok saçma işte canım yılbaşı gelmeden 2 kere zam yapmaları ne diyim yinede bursada hala en uygun hastane orası istanbulda bile daha uygun yerler var şaşırıyorum valla ayşe erolu çok duydum met ediyolar bana ama çok yoğun sanırım bakalım ya naile hanıma alıcam randevu yada ayşe hanıma hayırlısı olsun artık
Sema166 aylaacetin Bende yorumlarını okudum nette memnun olanlar baya fazla bakalım hakkımızda hayırlısı tabi
pembepapatya Aysetnj FilizDemir Ayse hanm bu konuda iyi kizlar ben bidetayliya grdim.gereksiz muhabbet yapmaz isini iyi yapiyor.tecrubesine guveniyrm. Normalci bi dr