Sibel2603 Bebek9898 ben sadece adet beklediğim gün betaya baktırdım 38 cıktı daha hic doktora gitmedim persembe gunu ilk randevum
Sibel2603 Alp-2806 aynen benim de ilki düşüktü 6 haftalık kalp atısı olmadıgı icin kürtaj oldum. O zaman bnde de ck belirti vardı simdi bunda olmayınca biraz korktum
irem Sibel2603 Herkeste belirti olcak diye bir şey yok canım, hiç mide bulantısı olmayan bile var☺️ Hiç hamile değilmişim gibiyim diyeni bile duydum 😂
Sibel2603 irem evet öyle gercekten :) bebişlerimiz saglıklı olsun da önemli olan o Rabbim herkese saglıkla kucagına almayı nasip etsin insallah🥰