Sibel2603 Merhaba arkadaslar ben son adet tarihine göre 4+3 haftalık gebeyim sadece beklenen adet günümde kasık agrısı yasadım onun dısında hic bir belirtim yok bu normal mi acaba?
sevilayozdemir1 Sibel2603 benimde ikinci gebeliğim daha çok yeniyiz 🙈 sanki ilk gibi heyecan dolau bir serüven yine başladı buda kızım gibi rahat mide bulantısı sadece ağır koku ve çöp kokusu duyunca veya bozulmuş bişey , bel ağrım çok oldu tabii ben bu gebelikte prenses gibi değilim maalesef. 💁🏼♀️ Kasık ağrım benimde beklenen regl donemim de oldu. Şuan 6. Haftadayim ilk muayenede kese göründü beta takibi yapıldı şimdi cuma günü yine kontrol var 🙂 birde göğüslerim çok hassasti o biraz azaldı ama büyüdü çünkü göğüslerim çok küçük 🙂🙈 ve iştahım çok açıldı 40 kiloydum 42.750 olmuşum bile tabi bu kilonun bebekle alakası yok ama kızımda da iştahım çok açılmıştı 🙂 ve diyetle bitirmiştim gebeliğimi hayatımda ilk kez diyet yapmıştım 😁😁😁🙈
Edaft Sibel2603 bende 6+5 im bende hiç belirtim yok die yakınıyordum şimdi bulantılarım başladı ölüyorum resmen
elaweannesi @Sibel2603 e tmm cnm belirtiler daha başlar şimdi yeni diye yok ki inş başlamaz çok zor o günlerin tadını çıkar
Sibel2603 elaweannesi belirtiler olmayınca bi an korktum bi sıkıntı mı var acaba diye cok tesekkürler :)
Sibel2603 sevilayozdemir1 adet beklediğim gün beta hcg me baktırdım 38 cıktı cok erken fark ettim gebeliği. bir dha hic baktırmadım persembe gunü ilk kontrolum
Sibel2603 Bebek9898 ben sadece adet beklediğim gün betaya baktırdım 38 cıktı daha hic doktora gitmedim persembe gunu ilk randevum
ysmngrcn Ben de çok erken fark ettim hamile olduğumu. İnsan bir garip oluyor, hiç belirti yok, acaba bebeğim orada mı, büyüyor mu diye çok merak ediyordum. Ama keseyi görüp sonra kalp atışını duyunca rahatliyorsunuz.
Alp-2806 İlk gebeliğim düşük tü o zaman belirtim vardı bel ağrısı kasık ağrısı göğüs de şişlik ve ağrı sık idrara çıkma felan şimdi 4+5 bende de bir belirti yok arada kasık da sızı oluyo o kadar göğüs de şişlik sık idrara çıkma hiç biri yok DHA doktora gitmedim acaba normal mi diyorum beta da yüksek çıktı küçük değil bebek yani
Meryembzdmr Alp-2806 ben de öyle valla . Çarşamba günü doktora gittim betam 890 falan çıktı . Doktor pazartesi günü çağırdı beni . Keseyi görmek için . Bide benim son adet tarihine göre 6+4 çıkıyor ama benim geç döllenme olduğu için kaç haftalık anlamadım daha . Çünkü iç belirtim yok . Sadece kaşık ağrım var ve göğüslerim çok hashas. İlk gebeliğimde beşinci haftadan sonra midem bulanmıştı iştahtadan kesildim ama bu farklı . İnsan korkuyor 🙂
Sibel2603 Alp-2806 aynen benim de ilki düşüktü 6 haftalık kalp atısı olmadıgı icin kürtaj oldum. O zaman bnde de ck belirti vardı simdi bunda olmayınca biraz korktum
Kardeleeen Bizde 7+5 benimde sabah bulantilarim ve mide gazım var sebebi ne acaba bu gazın sürekli sade soda içiyorum
elaweannesi @Sibel2603 yok tatlım olur ki inş olmaz ki tadını çıkar benim 6 hafta başladı 3 haftadır sürüyor mafolmuş durumdayım