Lilayla 4+5 deyim 5 gündür progestan fitil olarak günde iki kez kullanıyorum ve haftada bir proluton ignem var.
Doktorum beni çok korkuttu , ilk gebelik muayenede degerlerin güzel dedi bende larin ağrılarım oluyor deyince düşük tehlikesi dedi direk bu ilaçları başladı. Ben karin ağrısı normal diye düşünüyordum şimdi ise her ağrı girdiğinde korkuyorum . Kanama lekelenme hiç bisey olmadı sadece karnım ağrıyor adet ağrısı gibi deyince düşük tehditi dedi. 2 hafta sonra kontrolüm keseyim o zaman göreceğim daha varsa tabi 😔