Lilayla 5. Haftamda kullanmaya başladım,doğuma kadar kullanacağım.Benim kanamalarım çok fazlaydı,regl gibi yoğun ve kırmızı.26+3 olduk en son kanamam 15-16. Haftamda oldu.Günde 4 progestan ve haftalık iğnesini oluyorum.Progestanı hazneye koyduğumdan beri ekstra rahatım ama kanama varsa hazneye koydurmuyorlar.