Serapem Eliifeymen ya işte benim ilk dogumum fenaydı resmen hastaneyi iletmiştim suninile zorla dogurttular ritimlerdeki değişiklikten dolayi şimdi korkum suni ama korksamda yine olsun napiyim hepsi bi anlık sonra unutuluyor yeterki sağlıcakla gelsinler insallah😘
Nzl5293 Ben de 40 +7 yim ağlıyorum her gün normal doğum istiyodum ama ağrı bile yok açılma sadece 2 cm ne yapabilirim yardımcı olur musunuz😞
Eliifeymen Nzl5293 senin bizden de çokmuş valla inşallah en yakın zamanda doğurursun canım Allah yardımcın olsun inşallah
Nzl5293 Eliifeymen inşallah her geçen gün endişeleniyorum bebeğim için sanırım suni sancıyla olmazsa sezaryen olcam😞😞
Ysd00 40+3′te doğurdum normal gelmedi sezaryen oldum şu an size 4. Aydan sesleniyorum arkadaşlar annelik hem çok güzel hem de çok zormuş😂😂 hele bir de kolik bebekse neyse ki şimdi güzel günlere yavaştan başlıyoruz 😂😂
Ysd00 Eliifeymen gazlı bebek :) sebepsiz ağlıyor, her gün aynı saatte ağlıyor, gazını çıkarsa da ağlıyor 😂 bol bol ten teması yapın şimdiden önerim😂
Emos3351 @Eliifeymen ya adet sancısınn biraz daha fazlası ama bana belden çok girdi bugün yine verilecek suni sancı olmadı sezeryana alınacak ama öyle doğum sancısı kadar ağır bişey deyil ya
Fatmakara97 Eliifeymen arkadaşım 40+6da doğum yaptı açılma olmadı hastane suni sancı verdiler 6 saat yine olmadı arkadaşım en son sinirlendi sezeryan yapın dedi sezeyanla 40+6da doğum yaptı 🥰