Fatmakara97 Eliifeymen arkadaşım 40+6da doğum yaptı açılma olmadı hastane suni sancı verdiler 6 saat yine olmadı arkadaşım en son sinirlendi sezeryan yapın dedi sezeyanla 40+6da doğum yaptı 🥰
Serapem Eliifeymen oyle canım hem sıcak hem odem bi tane de 2.5 yasinda kızımla gerçekten zor ama doğunca saha zor olacak orası da var🤔🤔😍🥰
Eliifeymen Mervefdnc16 inşallah hayırlısıyla alırız minişlerimizi kucağımıza ama artık cidden çok bunaldım havalar sıcakkk çok fazla terliyorum
Mervefdnc16 Eliifeymen Aynı valla uyuyamıyorum çokta hareketli bide sıcak pazartesi suniyle doğum isticem
Emos3351 @Eliifeymen bende 41+1 oldum sancım yok açılmam yok sabahtan beri suni sancı veriyolar yine tık yok 😒
Eliifeymen Mervefdnc16 bende aynı şeyi düşünüyorum , tabi inşallah gerek kalmadan doğururuz bu gece :)
Merve112 Arkadaşlar bol bol hurma yiyin koltuğun ucunda hafif hafif ileri geri yapın pilates topunuz varsa üzerinde gidin gelin 😊 Allah kurtarsın hepinizi😘
Eliifeymen Cmrcmr yani bu durumda napıcaz bilmiyorum benimde ilk gebeliğim , hiç bi şey bilmiyorum sadece rahmimde baskı hissediyorum bugün