Merhaba anneler. İkinci gebeliğimdi ve 39+5 de bu sabah doğum yaptım bende 🥰 gece saat 3 gibi hafif bir sancı ile uykumdan uyandım ilk doğumumdan nasıl bir sancı olduğunu anladım ve kaç dakikada bir sancım olduğunu hesapladım ve sancılarımı beklemeye başladım. Saat 4 buçuğa kadar 15 dakikada bir hafif sancılarım vardı ve saat ilerledikçe bu sancıların sıklığı 10 dakika da bire düştü derken sıcak suyla duş aldım doktorumu aradım ve saat 6 da hastaneye geldim. Nöbetçi doktor kontrol ettiğinde 6 cm açıklık olduğunu söyledi çok sevinmiştim ve şiddetli sancılarımın gelmesini bekledim. Yürüyüş yaptım sancı geldiğinde nefes egzersizleri yaptım. Sıcak su iyi geldiği için oda da sıcak suya girdim ve 8:15 gibi ebe kontrol ettiğinde açılmam 8 cm olmuştu derken 10 dk sonra suyum geldi ve tam o sırada doktorum geldi kontrol ettiğinde açılmam 10 cm olmuştu ve bende hiç şiddetli ağrı yoktu. Doğumhanenin yolunu tuttuk ve sadece 2 ıkınmada saat 8:40 da oğlumu kucağıma aldım. İlk doğumumdan dolayı çok korkuyordum ama düşündüğüm gibi olmadı çok rahat ve hızlı bir doğum geçirdim çok şükür. Şimdi oğlumla odamızdayız sağlığımız yerinde çok şükür. Darısı siz doğum yapacakların başına umarım benim gibi kolay doğum yaşarsınız. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍💐