KuzeyiinAnnesii tövbe est… bebeğin kordonu mu… Ne meraklıkar hamile insanları korkutmaya…Nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın,daha haftanız çok küçük zaten ve bebeğin en rahat hareket edebildiği haftalardasınız.Elaleme itibar edip sakın moralinizi bozmayın,her şeyi (gerekli gereksiz) doktorunuza sorun,üzmesin bilgisiz insanlar sizi.