milena11 inan suan.bile sirr ustu yatinca migdemm geriliyooo kalktim.hemen.kackere yatmaya calisdim.hatta sol tarafima.yatmaya calisinca karnimin.ici gerilioo rahat yatamiorumki yarim yatiom tam.yan deilde.. sirtimin arkasina yastik koydum.zmn ole yatabiliorim en cokda sag tarafa yatinca rahat ediorum.. nasill.yaticamm sasirdimyaa.. yorumlari.okuyunca.. 😔😔