Yaya Deletedmom93428 tansiyonununuz yuksekmi duwukmu?ben 25 haftalik hamileyim son zamanlar taniyonum yukseliyo cok korkuyorum acaba bebeyebi wey olur diye
Deletedmom93428 Yaya yüksek canım😔 ve tansiyon yğksekliği bebeğe zarar verir gebelik zehirlenmesine yol açar tansiyon aleti al gğnde 3 kez ölç dedi doktor daha dün hastanedeydim😔
karamelito Deletedmom93428 biz omron aldık ve çok memnunum. Kutusunda kardiologların bir numaralı tercihi yazıyordu. Gayet de memnunuz.
bebeklerim2 Deletedmom93428 koldan ölçen daha doğru omron marka tavsiye ederim hastanelerde de onu kullanıyorlar zaten 👍🏻
Aysnn3705 Deletedmom93428 bn eczaneden wiscon die bi mark aldım koldan ölçüyo ve konuşuyo aslında omron alacaktım am o da çok pahalıydı alamadım
Deletedmom93428 Aysnn3705 bizim eczane satmıyor medikal satıyor dedi medikaldeki de çok pahalı geldi bna internetten baktm evet omron diğerlerine göre pahalı ama herkes önerdi aslında alamıcaktm ay sonunu beklicektm ama tansiyon iyşce sıkıntı olmaya başladı🤷♀️
Aysnn3705 Deletedmom93428 bizim burdaki eczanelerin hepsinde var tansiyon aleti saçma bence olmaması internetten alacaktım ama teknolojik bişe sonuçta arızalı çıkabilir iadeyle falan uğraşmak istemedim snra en azından eczanaeden aldığımı anında gider değiştiren dedim o yüzden eczaneden aldm
Nurssss Deletedmom93428 ben doktoruma sordum bilekten değil koldan ölçeni al o doğru olur dedi beruer kullanıyorum muhtesem başka bakmanıza gerek yok
ikicocukluannee Deletedmom93428 canım omron tansiyon aletlerine bak doğru ölçüyor ve ömürlük . ayrıca medikalden alacağına internetten al derim medikaller kendi karını da koyuyor