Kızçeler selam:) tansiyon sıkıntım var da tansiyon aleti alacağım ama manuel almıcam onu beceremem anlamam yani otomatik alacağım ama koldan da var bilekten ölçende farkeder mi ki ya sağlık ocağındaki hemşirem bilekten ölçen aletti kullanan var mı fikrinşz nedir acil almam lazım tansiyon sıkıntım var medikallerde çok pahalı internette daha uygun