pinartonguc oyku27 17 haftada ogrendim canim tek tuk oldu sivilceler arada patlatmalik sivilceler oldu.
oyku27 pinartonguc en başta sağlık tabiii erkek olması içimden geçiyor hayırlısı olsun iki duyguyu da tatmak istiyorum.
Serap1722 Ben 2.cısi olacak daha küçük 9 haftalık 🙂ılkı erkektı 4 ay boyunca her sabah kusardım. Bunda mıdem ageıyır halsizlık ve bulantı var her hamılelik farklıdır. Sağlıklı ve hayırlı olsunlar. 🙏
Kbra_em Buseylcn bekle sen bizede 12 16 kız 20 de erkek dediler 28 haftalığım oğluşum olucak. net değilse tahmin falan yapmasın bu doktorlar. Bi 12 de bide 20 geçirdiğim o şoku bi ben bi Allah bilir :) bide kocam :)