zeytinkiz Yildiznilay Bende gittim kanki modu 😄 ama bu sefer denk getiremedim randevu yakalayamadım ya 26 temmuz Eralp beye randevum var onda da iyi diyorlar ama bakalım o da gençmiş 😄