Bett_blog Dilara0638 aslında buz yanlış olmuş çünkü bir gün banyo yapma demişti bana apse falan mı yaptı acaba
Dilara0638 Bett_blog banada banyo yapma dedi ama buzu direk uygulamadım bi bez üzerinden koydum yani ıslaklığı değmedi o kısma
GulcanDongel Dilara0638 benimde çok ağrıdı hele iki ci günü kaldıramadım gece ağrısına ağlayacaktım ama hiç bir şekilde bişey uygulamadim, bana sadece ağrı kesici alın çoğalırsa dedi. İnşallah iltihap olmamıştır, su değmemesi gerekiyo üç gün duş yasaktı.
Dilara0638 GulcanDongel duşa girmedim zaten de buz aküsünüde bi beze sararak uygularum ıslaklığı değmedi koluma apse durumu olmamıştır inşallah
Pinaralper Dilara0638 normal agrı olması 2 3 gun agrıyor bazılarında sıslık oluyor bende olmadı ama bazılarında normal