Herkese merhaba arkadaşlar 2 gün önce yani perşembe günü ilk doz tetanoz aşısı oldum ilk gün ve dün çok ağrım vardı buz kullanmıştım ağrısı için ama bugün aşı yapılan yerde kızarıklık ve hafif şişlik oluştu haftasonu olduğu için aile sağlığı merkezide kapalı gidip soramıyorum başına gelen var mı nasıl geçirdiniz ?