gazetecianne gebeliğimin en basından beri var bu ağrılar bende 17. Haftadayım sürekli sağ ve sol kasık agrısı cekiyorum 😩 benimde kanamam yok çok şükür ama ağrılar fena 🤨
doktor rahim büyüyor o sebeple oluyor dedi 🙄🤷🏻♀️
Kan ilacı dışında bana başka ilac vermedi 🤷🏻♀️ Kan tahlili felan yapıldı geçen kontrolde sonuçlarına göre bakalım belki ilac başlar ağrılar için