gazetecianne Karnımda ve kasıklarımda ağrı var kızlar kanamam yok çok şükür geliştikleri için mi oluyor bebişler 😔😔
Mucizem4111 gazetecianne bende 16 haftalık ikizlere hamileyim bende aynı durumdayım bazen kalçamın agrısına yürüyemiyorum bile. Magnezyum eksikliğinden olabilir diyorlar.
ikigozumuncicegii gazetecianne bende ikizlere hamileyim 10 haftalık olcaz iki gün sonra . Benimde sabahları karnım bir tuhaf oluyor uyanıyorum sanki karnım uyuşmuş gibi oluyo anlayamıyorum .
Merve5561 gazetecianne canım benim tek bebek olduğu halde baya karın ağrım oluyor sanki gaz sancısı gibi 20 haftalık olduk bugün dün baya ağrım oldu
Kvsr96 gazetecianne benimde ikiz 12. Haftaya giricez ve kasık ağrılarım çok oluyor kanama yok bendede birkaç kez doktor kontrole çağırdı ağrıyor dediğimde ama bişey demedi sorun yok şükür ara ara korkuyorum bende neden oluyor diye
Biresintii gazetecianne hamilelikte o kadar çok ağrı oluyordu ne diyceğimi bilemedim doktora ne desen nırmaldir diyip yolluyorlar zaten 😒
Mucizem4111 gazetecianne bazen diyorum şimdiden böyle cekiyorsam ilerleyen zamanlarda daha çok agrım olur 🙂
Tulaytemurxx gazetecianne Benimde o haftalarda cok agriyodu doktorum bebek buyudugu icin dedi ve progestan vermisti