miniksevdamm Rojbin27 evet canm zaten ibni sina ve Karataş aynı yer gibi yeni şehir hastanesinin orası oluyor orda oturuyorduk evlenince ben Nizip’e geldim ailem orda hala yakınmış 😍
Rojbin27 ANT19- ben 25 Aralık devlet hastanesine gidiyorum ama çok pişmanım çok kalabalık iyi bakmıyorlar dusuk yaptım zaman gittim okdr kötüydü ki hastane doğumda özelle gitmek istiyorum
ANT19- Rojbin27 ADN özel hastanesine gidiyorum yakınsanız tercih edebilirsiniz ben memnunum.🤗muayene ücretleri ve doğum ücretleride diğer özellere nazaran uygun
Mom5444 Rojbin27 ben buradan 3 evetle uğurlandım 18 günlük taze bir anneyim 🤣❤️☺️ Allah herkesi bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻
Rojbin27 ANT19- özel deva hastanesine gitmeyı düşünüyorum canim ibrahimli çünkü devlet hastanesi çok kötü gerçekten
ANT19- miniksevdamm bende ADN ye şerife eskalene gidiyorum memnunum 😊🤭38+0 ım Bebeğimi bekliyorum artık sabırsızlıkla