Tubasam Halime25 normalde hamile olsaydım şuan haftası 36+3 günlüktü biberonda pazartesi vermişler emzirmeye de ne zaman çağırırlar bilmiyorm ama çok istiyorm biran önce kucağıma alıp kokusunu cekmek
Tubasam Fulya90 inşallah canm ya biran önce alsa bari gerçi doktor biberona geçtik daha hızlı kilo alımı başlar demisti
Fulya90 Tubasam aynen canım biberona geçtiyse daha hızlı kilo alır rabbim en kısa sürede kucağına almaya nasip etsin