Kızlarrr toplanın 45 Günlük yeni doğan yoğun bakım sürecimizden sonra biz dün taburcu oldukk allahimizin izniyle bu savaşıda kazandık ama o 45 gün içinde haftada sadece 3 gün 5 dakika görüp çıkmak kızlarımı hastanede bırakıp eve dönmek hayatımın en zor günleriydi galiba lohusaligimi yaşamam gereken dönemde ben o dikişlerimin acısını bile hatirlamadan yoğun bakım kapısında sağdığım sütleri alsınlar bi 5 dakikada olsa kızlarımı göreyim umuduyla geçirdim ama bir şeyin farkına vardım gerçekten pramatüre gücü diye bir gerçek vardı ortada o küçücük bedenlerin içinden yeri geliyor kocaman bir aslan çıkıyor tüm annelere umut olsun bizim hikayemizde onlar asla pes etmiyor sizde pes etmeyin allahım çocuklarımızı bize bağışlasın şifa bekleyen tüm çocuklarımıza şifa versin 🙏