Doktorunuz ne diyorsa onu yapın, güvenmiyorsanız değiştirin, herkesin durumu farklıdır o yüzden ilaç dozları da değişir. Ben de endol kullanıyorum kasılma için ama uzun süreli kullanılmıyor bazı riskleri varmış onu söyledi doktorum mesela aralıklarla kullanıyoruz