Egekusum seninle aynı haftadayiz iki haftadır kullanıyorum bende günde 4 defa içiyorum 6 saat arayla evet bende de ara ara çarpıntı yabakta kızarma falan yapıyor ama iyi gelen bir ilaç 😊 ben apandisit ameliyatı ve aynı anda serklaj oldum rahim ağzı 25 mm olmuştu 19 haftamda sonra ameliyat çok zorladı beni 4 gün hastanede yattım çıktıktan sonra gün boyu kasilmalarim oldu doktoru aradım gittim doğum başlamış bebek kanala inmiş tutan mm yok sadece serklaj dikisi tutuyordu bebeği hemen bu ilaca başladılar serum tedavisi iğne falan derken 5 gün yattım ve durdu doğum şuan 22+2 olduk nidicart ve progestana devam 24 de de ciğer geliştirici olacağım 😊 hiç kalkmadan yatıyorum ben lavaboya bile kalkmıyorum çünkü bebek doğum yolunda sizde doktorunuzu dinleyin ve başlayın ilaca eminim çok iyi gelecek ve kullanan çok hamile var bu ilacı