Aysobaciniz Kızlaaarr, güzeeel anneler birtek ben mi böyleyim acabaaa 😞😞 kollaarım titriyor güçsüz kalıyorr lııp düşüyorum bi iş yapıyorum güçsüz kalıyorum daha 26. Haftamdayım kalan 14 haftada nasıl olacak acaba 😞 böyle olanınız var mı ne yapacaz böyle
Beyzan Aysobaciniz arkadaşlar da yazmış kansızlıktan olur. Doktorun ile durumu paylaş hatta pazartesi direk aile hekimine kan ver orda belli eder. Demir ilacı artı Multi vitamin kullanırsan çok rahat edersin enerjik olursun😌
_Eylll1 Aysobaciniz geçmiş olsun canım aynı durumu bende yaşıyorum canm 34.haftamdayım hayla devam ediyor ferrozinc ve decavit kullanmama rağmen acaba yetersiz mi geliyor doktora da söylemeye çekiniyorum 5 dk iş yapınca kollarım güçten düşüyor yapmasam sürekli halsiz titriyor gibi..
Aysobaciniz hanibazen doktorum 24. Haftada baktı sıkıntı yok dedi 16 temmuzda değerlerimi yine bakacak
Aysobaciniz Beyzan regenesis kullanıyorum ama sanırım yetersiz geliyor değerlerin iyi dedi baktığında bilmiyorum dediğiniz gibi gidip kan vereyim bir
hanibazen Beyzan ya sizi gerçekten tanımadan seviyorum herkese yardımcı olmaya çalışmanız uzun uzun yazmanız çok tatlı 🤍🌿
kumsalmomyy Aysobaciniz regeninis Demirden yana eksik kalıyor ayrıca bir Demir takviyesi gerekiyor 🤷♀️
Aysobaciniz _Eylll1 Sanırım ne kadar ilaç kullansakta bu şekilde devam edecek gibi duruyor 😩 sanki bende sorun var gibi hissediyorum gerçekten. Sizin az kalmış yine 🥰
Aysobaciniz hanibazen demii yaaa bende kendisi hiç tanımıyorum ama çok seviyorum kendisini yani yorumları yazıları çok hoşuma gidiyor 😍🥰 @Beyzan
Beyzan hanibazen yaa çok teşekkür ederim 😍. Benim ikinci gebeligim.ilkinde hiç bir şey bilmiyordum.anlatan öğreten de yoktu. Şimdi kafası azıcık karışmış bir anne adayı görsem kendi kaygilarim geliyor aklıma.ondan bu uzun uzun yazmalarım🙂
_Eylll1 Aysobaciniz aynen kuzum bende bu şekilde gidecek diye alıştırdım kendimi aylardır böyleyim ama umarım senin öyle olmaz bence verilen vitaminler yada ilaçlar yetersiz kalıyor yoksa neden kullandıgımız halde geçmesin :(
MineLule Aysobaciniz iki ayım kaldı hayırlısıyla doğumdan sonra her şey eski haline normale dönecek diye teselli ediyorum kendimi 🤪