leyla_ok papatyaanneee İstediğin kadar dikkat et çok çok normal ödem tutması.Sadece hafifletebilirsn dikkat ederek.Boşuna canını sıkma doğumdan sonra hepsi gidiyor zaten.😊
papatyaanneee leyla_ok Öyle mi diyorsunuz bebek açısından problem olmasında sağ salim doğsun inşallah gerisi hallolur inşallah 🙏🏻
oari85 Fasulyemom ben bundan birkaç hafta önce taşınma nedeniyle çok ayakta kaldım, o zaman aynı sizin dediğiniz gibi üzerine bile basamıyordum. Biraz dinlendikçe azalmaya başladı. Mümkünse ayaklarınızı yukarı kaldırın, o iyi geliyor
Fasulyemom oari85 benim şişlik ve ağrılarım dinlensem de geçmiyor hatta geceleri buz torbası sarıyorum yastıklar koyarak yatıyorum ama geçmiyor 🤷🏻♀️
oari85 Fasulyemom allah kolaylık versin, herkesin ayrı ayrı değişik durumları oluyor ama neyseki çoğu geçici:)