Kubra3458 aynı durumdayız. dün geceden başladı halen devam. belimde başlayıp karnıma yayılıyo. sancı değil öylesine sabit bir adet sancısı gibi. gece doğum yapmış arkadaşıma sordum. bende de gece aynı şekilde başladı. sabah 7-de nişan geldi, 11 de 2 sm açılma, 3 gibi doğuma alındım dedi. o heyecanla bütün gece uyumadım. annemi felan çağırdım memleketten geliyo. ama bakıyorum bizimkisinin keyfi yerinde galiba boşuna heyecan yaptım