Bende bu salı oldum ilk gün cok az ağrı vardı, ertesi gün ağrı şiddetlendi kolumu kaldıramadım, gece olunca ağrısından ağlıycaktım o derece kötü oldu, üçüncü gün vardi ama azalmıştı. İnanır mısınız hiç geçmiycek sandım. Ama geçti şükür, üç günden sonra azaliyo merak etmeyin geçer Allahın izniyle.