Seda_nrr bende sıvı fazlalığı yoktu ama rahim taşımıyordu bebeği açılmam olmuştu,serklaj yaptılar 21. Haftamda şu an 26. Hafta oldu hamd olsun.Sizin açıklığınız çok değil sanırım yoksa acil serklaj yapardı diye düşünüyorum.Rabbim korusun sizi ve bebeğinizi,iş yapmayın ağır kaldırmayın dinlenin genelde açıklık ilaç ve dinlenmeyle kapanıyor.Bende kapanmıyor malesef sadece dikiş tutuyor ne yapsam da o nedenle her zaman bir umut var Allah’tan🙏🏻