Seda_nrr Özelde genelde böyle korkutuyorlar insanı size tavsiyem bir de devlet hastanesine görünmeniz özeller çok abartabiliyor çünkü ister prof olsun ister başka şey, bana özelde erken doğum riskin var 7. Aydan sonra erken doğum için hazırlanacaksın dediler iğneler haplar ekstra cabası devlete geçtim doktor güldü geçti ne risk var dedi ne birşey ne iğne yazdı ne hap çok şükür detaylıdada bir sıkıntı çıkmadı